ا
-
احمدی، محسن
مطالعه سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی تربیت بدنی منطقه جنوب شرق [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 29-40]
-
ایزدپرست، لیلا
بررسی و نقدکتاب خبرنگاری و روزنامهنگاری ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 69-77]
-
اکبری، بهرام
بررسی نقش اینترنت برآمیخته بازاریابی شرکت های حمایتکننده مالی از باشگاههای ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 15-26]
-
اکبرزاده، امیر
تحلیل کیفیت روابط دوستانه در سازمانهای ورزشی (موردمطالعه: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 41-52]
-
الهی، علیرضا
اعتباریابی و روایی سنجی ابزار سنجش پرسشنامه تبلیغات دهانبهدهان در ورزش [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 77-88]
ب
-
بخشعلیپور، وحید
بررسی تاثیر به کارگیری شاخص های فناوری اطلاعات و ارتباطات با مولفههای مهارتهای ارتباطی (مطالعه موردی در دانشجویان تربیتبدنی دانشگاه پیام نور استان گیلان) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 73-80]
-
بدری آذرین، یعقوب
بررسی تأثیر نقش میانجی گری کیفیت خدمات الکترونیکی بلیتفروشی بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 15-26]
پ
-
پاشایی، سجاد
بررسی تأثیر نقش میانجی گری کیفیت خدمات الکترونیکی بلیتفروشی بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 15-26]
-
پورسلطانی زرندی، حسین
مقایسه وضعیت پوشش انواع رشتههای ورزشی معلولین و غیر معلولین در دو روزنامه ایران ورزشی وابرار ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 27-36]
-
پورکیانی، محمد
مقایسه وضعیت روابط بین الملل فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ایران با کشورهای منتخب [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 89-100]
ت
-
تبریزچی، شمس الدین
شناسایی موانع استفاده از فناوری اطلاعات در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 51-62]
-
تقی آبادی، حمید
بازنمایی ستاره ورزشی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی (نشانهشناسی تبلیغات شامپو «کلیر» و روغنموتور «کاسپین») [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 55-67]
-
تقی آبادی، مسعود
بازنمایی ستاره ورزشی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی (نشانهشناسی تبلیغات شامپو «کلیر» و روغنموتور «کاسپین») [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 55-67]
ج
-
جعفری، سلمان
بررسی نقش اینترنت برآمیخته بازاریابی شرکت های حمایتکننده مالی از باشگاههای ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 15-26]
-
جعفری، سلمان
شناسایی موانع استفاده از فناوری اطلاعات در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 51-62]
ح
-
حافظی، وحید
بررسی تأثیر نقش میانجی گری کیفیت خدمات الکترونیکی بلیتفروشی بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 15-26]
-
حیدری نژاد، صدیقه
رابطه نقش رسانه های جمعی و بروز رفتارهای خرافی بین بازیکنان فوتبال [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 15-28]
خ
-
خاصه، علی
تحلیل علم سنجانه ی مقالات پژوهشگران علوم ورزشی ایران در آی.اس.آی [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 49-62]
-
خاصه، علی اکبر
تحلیل علم سنجانه ی مقالات پژوهشگران علوم ورزشی ایران در آی.اس.آی [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 49-62]
-
خانمرادی، سعید
اثر سواد رسانه ای بر قابلیتهای کارآفرینی با نقش میانجی سواد اطلاعاتی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 41-54]
-
خداپرست سرشکه، سیاوش
بررسی تاثیر به کارگیری شاخص های فناوری اطلاعات و ارتباطات با مولفههای مهارتهای ارتباطی (مطالعه موردی در دانشجویان تربیتبدنی دانشگاه پیام نور استان گیلان) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 73-80]
د
-
درینی، ولی محمد
مطالعه رابطه رضایتمندی مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (موردمطالعه، مشتریان الکترونیکی سایتهای اینترنتی، فروش کالای ورزشی) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 63-78]
ر
-
رافعی، فریبا
ارتقای تعهدسازمانی کارکنان رسانههای ورزشی از طریق نقش میانجی گری عدالت سازمانی و رضایت شغلی [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 39-48]
-
رحیمی پردنجانی، امین
طراحی مدل رفتار مشتریان از طریق کیفیت و ویژگی ارتباطی در باشگاه های خصوصی ورزشی شهررشت [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 29-40]
-
رضایی صوفی، مرتضی
بررسی تاثیر به کارگیری شاخص های فناوری اطلاعات و ارتباطات با مولفههای مهارتهای ارتباطی (مطالعه موردی در دانشجویان تربیتبدنی دانشگاه پیام نور استان گیلان) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 73-80]
-
رضایی صوفی، مرتضی
تحلیل علم سنجانه ی مقالات پژوهشگران علوم ورزشی ایران در آی.اس.آی [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 49-62]
-
رمضانی نژاد، رحیم
طراحی مدل رفتار مشتریان از طریق کیفیت و ویژگی ارتباطی در باشگاه های خصوصی ورزشی شهررشت [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 29-40]
ز
-
زارع، علیرضا
رابطه نقش رسانه های جمعی و بروز رفتارهای خرافی بین بازیکنان فوتبال [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 15-28]
-
زردشتیان، شیرین
شناسایی موانع استفاده از فناوری اطلاعات در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 51-62]
-
زردشتیان، شیرین
اثر سواد رسانه ای بر قابلیتهای کارآفرینی با نقش میانجی سواد اطلاعاتی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 41-54]
س
-
سلیمانی، حمیدرضا
مقایسه وضعیت پوشش انواع رشتههای ورزشی معلولین و غیر معلولین در دو روزنامه ایران ورزشی وابرار ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 27-36]
ش
-
شجیع، کیانوش
تحلیل کیفیت روابط دوستانه در سازمانهای ورزشی (موردمطالعه: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 41-52]
-
شفیعی، شهرام
طراحی مدل رفتار مشتریان از طریق کیفیت و ویژگی ارتباطی در باشگاه های خصوصی ورزشی شهررشت [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 29-40]
ص
-
صادقی، حمیده
مطالعه رابطه رضایتمندی مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (موردمطالعه، مشتریان الکترونیکی سایتهای اینترنتی، فروش کالای ورزشی) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 63-78]
-
صباغ نوین، مهناز
مقایسه وضعیت روابط بین الملل فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ایران با کشورهای منتخب [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 89-100]
ع
-
عباسی، همایون
اثر سواد رسانه ای بر قابلیتهای کارآفرینی با نقش میانجی سواد اطلاعاتی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 41-54]
-
عراقی یزدان پرست، پیمان
بررسی تیترهای خبری شهرآوردهای پرسپولیس و استقلال از دیدگاه تحلیل گفتمان انتقادی [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 27-38]
-
عرب نرمی، بیتا
تلویزیون و توسعه ورزش؛ مطالعه ای با رویکرد نظریه گفتمان [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 53-62]
-
عزتی، ابراهیم
بررسی تحلیلی گفتگوهای زنده برنامه ورزشی براساس نظریة پیوستگی دولی و لوینسون (2001) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 37-49]
-
علیزایی، عمر
تحلیل کیفیت روابط دوستانه در سازمانهای ورزشی (موردمطالعه: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 41-52]
غ
-
غایب زاده، شهروز
شناسایی موانع استفاده از فناوری اطلاعات در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 51-62]
ف
-
فاتح، حسن
بررسی تأثیر نقش میانجی گری کیفیت خدمات الکترونیکی بلیتفروشی بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 15-26]
-
فردی، انسیه
تأثیر پذیرش هویت اجتماعی با استفاده از برندهای معتبر ورزشی خارجی بر رفتارمصرفی مشتریان [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 63-76]
-
فریدونی، مسعود
ارائه مدلی از تاثیر عوامل تبلیغات اینترنتی بر تمایل به استفاده از خدمات ورزشی [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 79-88]
ق
-
قاسمی، حمید
مقایسه وضعیت پوشش انواع رشتههای ورزشی معلولین و غیر معلولین در دو روزنامه ایران ورزشی وابرار ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 27-36]
-
قاسمی، حمید
مقایسه وضعیت روابط بین الملل فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ایران با کشورهای منتخب [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 89-100]
-
قنبری فیروزآبادی، عارفه
نقش ترویج رسانهای درحمایت مالی بانکها از ورزش [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 79-88]
ک
-
کارگر، غلامعلی
نقش ترویج رسانهای درحمایت مالی بانکها از ورزش [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 79-88]
-
کردلو، حسین
اعتباریابی و روایی سنجی ابزار سنجش پرسشنامه تبلیغات دهانبهدهان در ورزش [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 77-88]
-
کریمی فیروزجایی، علی
بررسی تیترهای خبری شهرآوردهای پرسپولیس و استقلال از دیدگاه تحلیل گفتمان انتقادی [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 27-38]
-
کشکر، سارا
نقش ترویج رسانهای درحمایت مالی بانکها از ورزش [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 79-88]
-
کلاته سیفری، معصومه
تحلیل تأثیر رسانه ها بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید (مطالعه موردی: شرکت تولیدکننده پوشاک ورزشی مجید) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 63-72]
م
-
محمد علیزاد رفیع، ثنا
بررسی نقش اینترنت برآمیخته بازاریابی شرکت های حمایتکننده مالی از باشگاههای ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 15-26]
-
مرادی هزاری، رسول
تأثیر پذیرش هویت اجتماعی با استفاده از برندهای معتبر ورزشی خارجی بر رفتارمصرفی مشتریان [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 63-76]
-
میرزازاده، زهراسادات
تحلیل کیفیت روابط دوستانه در سازمانهای ورزشی (موردمطالعه: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 41-52]
-
مقدس، مصطفی
تحلیل تأثیر رسانه ها بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید (مطالعه موردی: شرکت تولیدکننده پوشاک ورزشی مجید) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 63-72]
-
مهرابی، زهرا
بررسی تحلیلی گفتگوهای زنده برنامه ورزشی براساس نظریة پیوستگی دولی و لوینسون (2001) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 37-49]
-
موسی زاده، فرزاد
ارائه مدل اثر مهارتهای روانی بر مهارتهای ارتباطی و سرمایه اجتماعی مدیران ورزشی [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 15-28]
ن
-
نامدار جویمی، احسان
مطالعه رابطه رضایتمندی مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (موردمطالعه، مشتریان الکترونیکی سایتهای اینترنتی، فروش کالای ورزشی) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 63-78]
-
نظری، رسول
ارتقای تعهدسازمانی کارکنان رسانههای ورزشی از طریق نقش میانجی گری عدالت سازمانی و رضایت شغلی [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 39-48]
-
نظری، رسول
ارائه مدل اثر مهارتهای روانی بر مهارتهای ارتباطی و سرمایه اجتماعی مدیران ورزشی [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 15-28]